Powered by Blogger.

Thursday, September 27, 2012

Igat Bertemu Rakan 'Pengajar' di Sibu & Kuching

  NR       Thursday, September 27, 2012
Temuduga ahad lalu masih berlegar-legar di fikiran. Aku menjadi pendiam dan tidak banyak bercakap. 

Mungkin, aku lelaki ego…, entah kenapa tetiba aku ada perasaan begitu, entah kenapa boleh n***** mengalahkan pelakon Aaron Aziz la pulak. Sekurang-kurangnya aku berkongsi sesuatu yang telah lama terpendam, yang ingin aku sampaikan. Ianya spontan, ikhlas...apa yang aku rasa, dan semoga org lain faham. 

12 jam berada dalam bas dari Kuching-Bintulu aku hanya mampu tersenyum. Malu...bodohnye, lucu kenapa aku arghh…

Apapun aku gembira dapat berjumpa rakan-rakan di Unitar dulu. Singgah di Sibu aku jumpa dengan Mag & Chai. 

Di Kuching dapat berjumpa Florie, Diana Choo, Allisa, Ghemmillian, Kacut, Kelvin, Cecelia Jenny dan Suffina (Unitar Sabah) untuk temuduga bagi subjek Matematik. 

Tak sangka dapat berjumpa Suffina sebab pernah mesej di FB dengannya utk bertanyakan UiTM Mukah semasa dia menjadi pensyarah di situ dahulu.

Dapat juga jumpa Moon, Dyna & Nini classmate di Unitar dulu. Seronok dapat berjumpa dengan anda semua. 

Maaf juga tak dapat jumpa rakan-rakan yang lain. Memang ramai sebenarnya aku nak jumpa, namun kena balik Bintulu. 

Gambar di Kuching haritu akan diupload kemudian ya…hehe): Kamera tertinggal di Kuching, kini di Miri pula…sengaja betul org Miri suruh aku pergi ke sana hahahaha…

Tidak banyak yang dapat aku kongsikan interview lalu, namun aku sedang sediakan e-book, sebabnya ramai yang tanya. Igat akan kongsikan perjalanan interview tersebut dan beberapa tips yang akan dikongsikan berdasarkan pengalaman, mungkin pada 8 – 14 Oktober, pada minggu tersebut Igat akan terbitkan. 

Hari ini aku ke terjumpa interviewer itu...hehe): dan sedikit berborak. Aku hanya mampu senyum...dunia ini begitu kecil.

Apapun esok 28 September 2012, ermm…kita tunggu esok sajalah. Esok kita cerita lagi.

Igat, 
Luahan 27 September 2012
logoblog

Thanks for reading Igat Bertemu Rakan 'Pengajar' di Sibu & Kuching

Previous
« Prev Post

No comments: