Powered by Blogger.

Friday, February 02, 2018

Pengambilan Guru Interim Sekolah Menengah KPM 2018

  NR       Friday, February 02, 2018


Hebahan Iklan dari Kementerian Pendidikan Malaysia Bahagian Pendidikan ISLAM Guru Interim TAHFIZ Sekolah Menengah KPM bagi Tahun 2018

MUAT TURUN IKLAN LENGKAP >> KLIK SINI

1. Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah (PPP) @ GURU TAHFIZ Sekolah Menengah (Gred DC41)


Syarat tawaran terbahagi kepada 3 syarat:-

1.1) Memiliki Ijazah Pengajian Islam atau berkaitan dan memiliki Sijil Tahfiz Malaysia (STM) yang diiktiraf oleh Darul Quran, Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) 

1.2) Memiliki Ijazah Pengajian Islam atau berkaitan dan memiliki Diploma Tahfiz yang diiktiraf oleh Darul Quran, Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM)

1.3) Memiliki Ijazah Tahfiz Al-Quran dan Qiraat atau Ijazah Takhasuss Qiraat/Tahfiz Wal Qiraat dari Universiti Awam (UA) atau Inst Pengajian Tinggi Swasta (IPTS) tempatan atau universiti luar negara yang diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia.

>>Lain-lain syarat tawaran perlu dilihat dalam portal JobsMalaysia
Tarikh TUTUP IKLAN: 4 FEBRUARI 2018 (ISNIN) sebelum JAM 11.59 Malam.




***RALAT! Pembetulan tarikh tutup iklan telah dipinda dari 6 Februari 2018 ke 4 Februari 2018 seperti dalam portal.Harap maklum!

Pemohon wajib memohon secara online di portal www.jobsmalaysia.gov.mydan mengemukakan salinan dokumen akademik berkaitan lengkap ke Sektor Pendidikan Islam, Jabatan Pendidikan Negeri (JPN) negeri masing-masing sebelum atau pada 6 FEBRUARI 2018 (SELASA)seperti iklan dari KPM yang dinyatakan dalam portal JobsMalaysia.


logoblog

Thanks for reading Pengambilan Guru Interim Sekolah Menengah KPM 2018

Previous
« Prev Post

No comments: