Powered by Blogger.

Friday, April 27, 2012

Sesi Pagi Sebuah Sekolah Menengah Gempar 4 pelajar Histeria

  NR       Friday, April 27, 2012

SHAH ALAM: Penuntut sesi pagi sebuah sekolah menengah di sini, gempar apabila empat pelajar perempuan diserang histeria dalam surau sekolah berkenaan, semalam.

Difahamkan kejadian berlaku kira-kira jam 10 pagi itu menyebabkan keadaan menjadi cemas sebelum pelajar terbabit ditenangkan guru. 
Seorang pekerja yang enggan dikenali berkata, kejadian histeria tidak pernah berlaku di sekolah berkenaan sebelum ini, namun beberapa minggu kebelakangan ini, berlaku beberapa kejadian histeria. 

Dia yang sudah beberapa tahun bekerja di sekolah berkenaan tidak pernah berdepan dengan peristiwa itu dan bingung kejadian histeria sering berlaku tanpa diketahui puncanya.

“Sepanjang saya bertugas, kejadian histeria tak pernah berlaku. Tetapi saya bingung kerana kebelakangan ini berlaku beberapa kejadian histeria dan pelajar perempuan menjadi mangsa.

“Pelajar menjerit seperti dirasuk makhluk halus dan hanya kembali tenang beberapa minit kemudian selepas ditenangkan guru termasuk mereka yang mahir ilmu agama,” katanya sewaktu ditemui semalam. 

- hMetro
logoblog

Thanks for reading Sesi Pagi Sebuah Sekolah Menengah Gempar 4 pelajar Histeria

Previous
« Prev Post

No comments: