Powered by Blogger.

Tuesday, August 14, 2012

Keluarga Pelatih PLKN Terima Pampasan Insurans RM55,000

  NR       Tuesday, August 14, 2012

MURUGESAN (kanan) menyerahkan cek pampasan insurans kepada Raman sambil diperhatikan oleh Vasantah di Shah Alam semalam.

SHAH ALAM - Nasib yang menimpa keluarga mendiang pelatih Program Latihan Khidmat Negara (PLKN), R. Vinoth yang meninggal dunia di kem Terkok, Sungai Siput, Perak pada awal Mac lepas terbela setelah menerima pampasan insurans berjumlah RM55,000 daripada Jabatan Latihan Khidmat Negara.

Sumbangan itu disampaikan oleh Anggota Majlis PLKN, Datuk S. Murugesan kepada ibu bapa Vinoth, S. Raman, 47, dan R. Vasantha, 47, di kediaman mereka di Pangsapuri Sri Rasau, Seksyen 16, di sini hari ini.

Bercakap kepada pemberita selepas majlis penyerahan cek itu, Murugesan yang juga Setiausaha Agung MIC berkata pemberian tersebut sebagai sumbangan ikhlas yang diharap akan dapat meringankan beban ibu bapa Vinoth yang terpaksa menyara tiga lagi anak mereka.

Mengikut laporan media, Vinoth, 18, disahkan meninggal dunia pada 10 malam 12 Mac lepas setelah dirawat selama tiga hari di Hospital Sungai Siput kerana demam.

Beliau yang mengikuti PLKN awal Januari lepas dilaporkan demam di kem berkenaan beberapa hari dan dihantar ke Hospital Sungai Siput untuk mendapatkan rawatan.
-Bernama
logoblog

Thanks for reading Keluarga Pelatih PLKN Terima Pampasan Insurans RM55,000

Previous
« Prev Post

No comments: